петак, 24. јун 2011.

GODINA (je ) 1966...


 
Kako je nastala grupa MI?! 
Spajanjem šibenskog VIS-a Magneti (basista Siniša Škarica i bubnjar Nikica Šprljan), prvog rock sastava u Dalmaciji, i tinejdžerske skupine Mjesečari (orguljaš i pjevač Neven Mijat, gitarist Mirko Vukšić i saksofonist Aljoša Gojanović) 1966. godine nastaje jedna od najpopularnijih skupina - Mi. Nakon uzastopnih angažmana u zagrebačkom Studentskom centru krajem 60-ih godina prošlog stoljeća popularna šibenska grupa dobila je kultni status omiljene zagrebačke skupine naglašenog dalmatinskog i američkoga južnjačkog akcenta. Tom je najviše pridonosio lead vokal Neven Mijat, zvan Fićo, i pojačana puhačka sekcija (sa trubačem Joškom Krnčevićem i saksofonistom Slavenom Bebanom). Upravo njegov glas žanrovski je odredio repertoar grupe Mi od Raya Charlesa, Jamesa Browna, Otisa Reddinga i drugih. Ipak, jedan od najvećih hitova grupe Mi bio je Bam bam ba ba lu bam, čiji je autor Neven Mijat, a poznate su i La la la, Jednog od ovih dana i druge.

Grupa Mi je potkraj 1971. godine prestala sa aktivnim svirkama. 

Na vrhuncu popularnosti snimaju za Jugoton tri singl-ploče:

(1) Dijana/Sjećanja,  
(2) Bam bam baba lu bam/Ljubav ti više nije tako važna i 
(3) La la la/Jednog od ovih dana.

Godine 1969. u kategoriji pop grupa - prema anketi zagrebačkog tjednika za glazbu, kulturu i umjetnost mladih Pop Express - osvajaju prvo mjesto ispred beogradskih sastava Korni grupe i Silueta, a 1970. u glasovanju beogradske Mladosti zauzimaju treće mjesto iza Korni grupe i sarajevskog Pro Arta.

Нема коментара: