недеља, 26. децембар 2010.

Joko Ono: Nisam rasturila "Bitlse"

Godinama se smatralo da je Joko Ono kriva za raspad "Bitlsa", jedne od najvećih grupa koja je ikada postojala, međutim, ona odbija da prihhvati odgovornost za to, jer kako kaže, i da je htela ne bi mogla da ih odvoji jedne od drugih.
Kao već izgrađeni avandgardni umetnik, Joko je postala poznata ali na negativan način kada je započela vezu da Džonom Lenonom.
Par je živeo u Nujorku sa sinom Šonom pre nego što ga je ubio opsednuti obožavalac 1980. godine.
"Nisam rasturila "Bitlse". To je bila grupa sačinjena od četiri veoma kompleksna čoveka, a ja sama nisam mogla da utičem na njih. Oni su se rastali zato što su došli do kraja. Dugo sam bila ljuta što sam nepravedno optužena da sam uticala na uništenje kako "Bitlsa" tako i samog Džona", kaže Joko. Kako dodaje često razmišlja kako bi bilo da je Lenon i dalje živ.
"Svidelo bi mu se kako se svet promenio. Obožavao bi Internet, "fejsbuk" i "tviter". Sigurna sam da bi svaki čas postavljao svoja mišljenja o svemu što se događa", priča Joko.
(izvor -- BLIC)

Нема коментара: